Chronicle Books Notatnik LEGO
Chronicle Books Notatnik LEGO
Rozmiar: 23x18 cm Wiek: 6+ Materiał: papier, papier z recyklingu i karton Liczba stron: 144 Więcej
Producent: Chronicle BooksCode produit: DV04523 Przesyłka i płatność.
Rozmiar: 23x18 cm Wiek: 6+ Materiał: papier, papier z recyklingu i karton Liczba stron: 144 Więcej
Producent: Chronicle BooksCode produit: DV04523 Przesyłka i płatność.
Układaj pomysły tak jak kultowe kostki! Oryginalny notatnik z popularnej serii LEGO® zachwyci wszystkich fanów znanych na całym świecie klocków. Wybrany format w połączeniu z solidnymi kartkami sprawiają, że jest to praktyczne i niezastąpione narzędzie do codziennego robienia notatek.
Skorzystaj z różnej kolorystyki okładek, aby odróżnić swoje notatki w zależności od ich charakteru. Kostki na okładkach są wytłoczone w spektakularny sposób, dzięki czemu można łatwo rozpoznać notes po dotyku! Każda ze stron w linie zawiera klasyczny element w jednym z odcieni oryginalnej palety kolorów LEGO®.
Okładki są wykonane z kartonu pochodzącego z recyklingu i materiałów pozyskiwanych w sposób zrównoważony z certyfikatem FSC®.
Główne cechy:
- praktyczny format A5 (ok. 21×15 cm), 144 strony w linie
- tłoczenie na okładce, oryginalna próbka koloru
- Wymiary: 23x18 cm
- Wiek: 6+
- wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu i pozyskiwanych w sposób zrównoważony
- światowej sławy licencja
Chronicle Books to niezależny wydawca z siedzibą w San Francisco, założony podczas Lata Miłości w 1967 roku. Współpracując z artystami, pisarzami i organizacjami z całego świata, są zaangażowani w różnorodność nawet w swojej kulturze korporacyjnej i dążą do poszanowania i podnoszenia na duchu ludzi o różnym pochodzeniu i poglądach. W swojej niesłabnącej fascynacji książkami i pragnieniu zainspirowania ludzi tą samą pasją, starają się upewnić, że rozpoznasz ich produkt, gdy tylko trzymasz go w rękach. W przypadku wszystkich swoich produktów starannie rozważają każdy szczegół, aby projekt produktu wzmacniał jego zawartość i tworzył więź z klientem. Ich niepowtarzalne logo, kultowe okulary, można znaleźć na półkach sklepowych na całym świecie i stanowi wyzwanie, aby spojrzeć na rzeczy inaczej.